söndag

Söndagen började med jobb kl. 10.00, blev även tillfrågad att jobba till stängning
istället för att sluta 14.00, vilket jag kände att jag kunde göra. Så var inte hemma
förrän strax efter 17.30. Men vad gör det, mer cash till mig ;)

Nu ligger jag och är så uttråkad så jag knappt vet vad jag heter, (som typ hela kvällen sett ut)
zappar runt på tvn men som vanligt finns det inget där att kolla på.
Och datorn är man ju egentligen klar med sen flera timmar tillbaka, finns ju absolut inget att göra.

Hade btw sökt efter en lägenhet med baby,
men den var det någon annan som hann ta före oss, sadface!
Därför sökte jag på 4 st idag, borde ju få någon av dem tycker jag, annars äre ju nå fel, haha.

Vi åkte iaf till IKEA i fredags och inhandlade lite toalettartiklar tills vi flyttar,
vilket vi hoppas blir väääldigt snart.
Var himla roligt att gå runt och veta vad man vill ha och vad som sen behövs inhandlas.
Och himla mysigt var det ju också förstås! Kan knappt bärga mig tills det är dags :*



Här är gullebullen på ikea :* <3


Och guuu vad jag saknar min onepiece som jag fick av baby i julklapp.
Den ligger ju hemma hos honom och jag ligger här, hemma. Buhu.
Saknar bebisen ännu mer, hatar att sova utan honom :(
Jaja, så fort vi får vårat eget så kommer vi ju aldrig behöva sova utan varandra, längtar! hihi


KATTEN



Kommentarer
Postat av: Christoffer

längtar så himla mycket :D saknar dig med bebis, hatar att sova utan dig :( <3

2012-01-30 @ 10:49:31
Postat av: Malin

jaa jag med, helt sjukt vad jag längtar! :D jaa men tur vi ses idag då hihi :D <3

2012-01-31 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0