better keep on walking

Shululu.
Jag och babe har varit himla duktiga idag.
Har börjat ta promenader varje dag. Idag har vi t.om. tagit 2 st.
Vi har slutat med godis/dricka på vardagar och äter nästan ingen skräpmat nu heller :D
Hur duktiga som helst!
Kan ju säga att promenaderna har lönat sig också, gått NER 2 kilo! :D
Har dessutom slutat röka, varit utan en vecka nu ;)
Bara hoppas det håller också och att man inte åker dit på det igen. 

Ajaaa nu ska jag ta och kolla på när gulle nördar lite hihihi ;*

ute på promenix, mysigt ;*

Älskar dig så mycket min booboo! :D





Kommentarer
Postat av: den minst nördiga av oss två

Duktiga vi är :D och det var jag som fick kolla på när du nörda ;) älskar dig mest av allt bebisaorus :D <3<3

2012-01-21 @ 23:13:08
Postat av: malin

superduktiga :D hurrudu ;) bra bebis :D <33

2012-01-31 @ 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0