Lägenhet - check!

I tisdags så ringde jag och frågade om en lägenhet som vi varit och kollat på.
Men då var det en man som stod i kö innan oss som inte hade bestämt sig än så
vi skulle ringa tillbaka på eftermiddagen. "jahapp tänkte jag, då var den här körd också.."
Men icke sa nicke! Ringde tillbaka men fick inget svar då, men så ringde dom upp tidigt igår morse.
Då sa dom att ville vi ha den så var den vår! :D Så idag var vi och skrev på kontrakt.
Och den 2a maj får vi hämta nyckel och flytta in hihi :D ett tag kvar men nu är det i alla fall fixat.
ÄNTLIGEN säger jag bara. Nu har man ju något att längta efter ett tag :D



Över till alla hjärtans dag nu då.
Jag och baby hade 7 månader på alla hjärtans dag, hur mysigt som helst! :D
Älskling lagade sin supergoda kycklingrätt som jag älskar,
och till efterrätt blev det blåbärspaj med vaniljglass och vaniljsås :D megagott!
Så fick jag det här också, två jättefina nallar och supergod choklad!
Och resten av kvällen bjöds på massa mys ;) :D <3


Just nu så sitter jag och kikar runt på olika modellsidor.
Skulle kunna tänka mig att prova skicka in nå för skojs skull och se om något hände.
Men grejen är den att minimum längd är ju typ 170 cm och jag är bara 167!!! :(
Dryyygt! Asså jag menar, är man tjock så kan man ju i alla fall banta,
men ens längd kan man ju inte göra något åt direkt haha!
Finns ju inte direkt nå piller så man växer på längden, suck..
Orättvist är vad det är! :D men thats life i guess :D
Imorgon väntas jobb så är väl dags att stänga av datan och säga godnatt om en liten stund :)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

äääääääääntligen :D tack för en underbar alla hjärtans dag och sju underbara månader ! Blev massa mys ;) :D älskar dig för alltid bebis! <3

2012-02-18 @ 13:18:08
Postat av: Malin

tack själv bebis, bästa månaderna i mitt liv :D älskar dig för alltid baby! <3

2012-02-22 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0