woopwoop

Man skulle kunna säga att det är som två olika slags böcker, varav den ena är en gammal och innehåller historia och den andra är den nya, med än så länge helt orörda kapitel.

För att påbörja en ny bok så borde den gamla boken avsluta sitt sista kapitel, och då menar jag verkligen avsluta. Den gamla boken borde ens existera i den nya för det göre bara jobbigt och i slutändan känns det som att det inte bara är den ena som lider av det, det blir båda.
Så vaheteree.. bort med det gamla och in med det nya, som man brukar säga. Och om det gamla kunde försvinna helt så skulle väl det vara pricken över i:et också.

Egentligen äre väl inte ens värt att lägga ner energi på att bry sig,
men man är väl inte mer än en människa med känslor heller.
Och det är väl inte mer än mänskligt att man bryr sig och det är
väl heller inte mer än mänskligt att man inte vill veta om någons förflutna.


Menmen, antar att det bara är att bita i det sura äpplet ;) önskedrömmar hehe. Tids nog så..



Ajaaaa, nu ska jag sluta babbla om en massa skit :-)
Nu ska jag ta och lägga mig bredvid min underbara
pojkvän som jag älskar mest av allt i hela världen.
Världens bästa, världens underbaraste och världens finaste Christoffer <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0