I'll do anything for you, I love you

Vet inte hur jag ska kunna förklara min kärlek för dig,
du betyder allt för mig, jag älskar dig nå så oerhört mycket.
Känner mig som världens lyckligaste tjej tillsammans med dig,
du gör mig så otroligt lycklig.

Du får mig att känna mig betydelsefull och älskad och
tillsammans med dig känner jag mig trygg.
Känner mig lyckligt lottad som har dig, du är världens
underbaraste pojkvän, du är bäst!
Du är den absolut bästa som finns och jag vill aldrig förlora dig,
jag vill för alltid vara din Malin, jag älskar dig från djupet av mitt hjärta




Alltid du&jag



Kommentarer
Postat av: Christoffer

Åh baby har inte sett detta :o du är så himla underbar, och jag vill alltid att det ska vara vi <3 du är den bästa flickvännen man kan tänka sig och är så lyckligt lottad att jag fått dig, du gör mig till den lyckligaste på jorden baby <3 Allt är så himla bra mellan oss och vill aldrig att vi ska skiljas åt, och det kommer vi inte heller <3 jag är föralltid din <3 jag älskar dig mest av allt på hela jorden malin <3<3

2011-09-27 @ 14:50:50
Postat av: Malin

vad bra bebis, älskar dig så himla mycket, mer än allt på hela jorden! jag är lyckligt lottad som har dig, alltid vi två <3 du är världens bästa christoffer <3

2011-09-27 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0